Co Zrobić, Gdy Efekty Marihuany Są Zbyt Mocne

Opublikowane przez Mirena Walczak w dniu

Co Zrobić, Gdy Efekty Marihuany Są Zbyt Mocne, AmsterdamSeeds

Większość użytkowników marihuany doświadczyło sytuacji, w której pomyśleli: „Ten haj jest zbyt mocny”. To uczucie może wystąpić, gdy zażywasz produkty spożywcze ze zbyt dużą dawką, palisz zbyt wiele blantów lub przyjmujesz zbyt dużą dawkę koncentratu. A może dopiero zaczynasz używać marihuany i wydarzyło się to przez pomyłkę. Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zmniejszyć efekty marihuany. Koniecznie czytaj dalej.

Jak długo trwa powrót do normalnego stanu po zapaleniu marihuany?

Czas potrzebny do wytrzeźwienia po użyciu konopi zależy od spożywanego produktu. Jeśli spożywałeś koncentraty, które są najsilniejszymi produktami z konopi, wytrzeźwienie może zająć około 2-3 godzin. Jeśli właśnie wypaliłeś jointa, może to zająć zwykle od 1 do 2 godzin. Wreszcie, artykuły spożywcze mają tendencję do dłuższego przebywania w twoim systemie, a efekty możesz odczuwać przez ponad 5 godzin. Pamiętaj, że to tylko szacunki.

Zależy to również w dużym stopniu od tego, czy jesteś regularnym użytkownikiem marihuany, czy po prostu trafił ci się zbyt mocny joint. Zazwyczaj ludzie, którzy regularnie używają marihuany, mają wyższą tolerancję niż nowicjusze, którzy mogą mieć niewielkie lub żadne doświadczenie. Twoje ciało będzie głównym czynnikiem kontrolującym wytrzeźwienie i będzie się to znacznie różnić w zależności od osoby.

Objawy zbyt mocnych efektów marihuany

Istnieje kilka typowych objawów zbyt mocnych efektów marihuany:

• Uczucie nadmiernego niepokoju
• Panika
• Uczucie paranoi
• Bycie zbyt zdezorientowanym
• Pocenie się
• Suchość w ustach
• Uczucie dyskomfortu w przypadku kontaktu z ludźmi.

Kroki, które należy podjąć jeśli twoje efekty są zbyt mocne

Jeśli zauważysz, że efekty, które doświadczasz są zbyt mocne i wręcz przytłaczające, koniecznie wypróbuj jednego z podanych przez nas sposobów.

1. Zrelaksuj się i stwórz bezpieczną przestrzeń

Pierwszym krokiem, który powinieneś zrobić, jest próba relaksu. Wykonaj kilka ćwiczeń głębokiego oddychania, a jeśli twoje otoczenie sprawia, że ​​czujesz się niespokojny, spróbuj przejść do innego pokoju. Chwyć koc, ubierz się w wygodne ubrania i dowiedz się, w którym pokoju jest ci wygodniej.

Spróbuj też posłuchać relaksującej muzyki, która pomoże Ci się zrelaksować. Jeśli poczujesz się śpiący, kieruj się instynktem i zdrzemnij się. Zanim się obudzisz, powinieneś mieć zauważalną różnicę w efektach.

2. Użyj CBD

Podobnie jak THC, CBD to kolejny kannabinoid występujący w konopiach indyjskich, który oddziałuje z różnymi receptorami w mózgu. Badania wykazały, że CBD pomaga w stanach lękowych i może powodować zmęczenie. Jeśli masz trochę pod ręką, weź dawkę, a jeśli czujesz, że chce ci się spać, zdecydowanie słuchaj swojego ciała. Przespanie się jest zwykle najlepszym sposobem na osłabienie złego doświadczenia.

3. Pij wodę i coś zjedz

Ta rada może wydawać się oczywista, ale powinieneś napełniać butelkę z wodą i pić cały czas. Najlepiej byłoby, gdybyś też coś zjadł. Jeśli poczujesz lekkie mdłości, spróbuj przynajmniej zjeść małą przekąskę, taką jak krakersy lub tosty. Jeśli masz apetyt, przygotuj nieskomplikowany posiłek bez kuchenki, ponieważ używanie jej na haju może być niebezpieczne.

4. Czarny pieprz

Badanie z 2011 roku wykazało, że kariofilen, który jest związkiem zawartym w ziarnach pieprzu, zwiększa uspokajające działanie THC. Ten związek może pomóc Ci się uspokoić, zwalczając paranoję i lęk, które pojawiają się, gdy efekty są zbyt mocne. Weź pojemnik na pieprz i powąchaj (nie wdychaj) lub żuj 2-3 ziarna pieprzu. Neil Young twierdzi, że ta metoda działa. Wypróbuj sam i daj nam znać w komentarzach, czy to w ogóle pomogło.

5. Spróbuj cytryny

Badanie dotyczące limonenu wykazało jej właściwości przeciwlękowe. Niektórzy robią herbatę ze skórką cytryny, mieląc ją i dodając do herbaty. Podobno jest dość cierpka, Jeśli jednak poradzisz sobie z kwaśnym smakiem surowej cytryny, koniecznie spróbuj.

6. Jedz orzeszki pinii

Chociaż możesz ich nie mieć w swojej kuchni, uważa się, że orzeszki pinii mają działanie uspokajające i pomagają poprawić koncentrację. Ta zdolność wynika z pinenu znajdującego się w orzeszkach piniowych. Pinen jest również terpenem występującym naturalnie w konopiach, który podczas palenia tworzy sosnowy aromat.

Uwaga: Jeśli masz alergię na orzechy, nie próbuj tej metody.

7. Spróbuj odwrócić swoją uwagę

Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby się rozproszyć. Wypróbuj jedną z tych rzeczy z naszej listy, gdy nie wiesz, co zrobić, jeśli haj jest zbyt mocny:

• Czytaj książkę
• Koloruj
• Zagraj w grę wideo
• Oglądaj inspirujące filmy, programy, filmy na YouTube
• Ćwicz
• Medytuj
• Słuchaj podcastów
• Słuchaj muzyki
• Przeorganizuj swoje biurko
• Sprzątaj
• Maluj
• Tańcz
• Idź popływać
• Zacznij pisać pamiętnik.

8. Przytul zwierzaka lub przyjaciela

Jedną z najbardziej relaksujących rzeczy, które możesz zrobić, to przytulić swoje futrzane dziecko, misia, przyjaciela lub twojego partnera. Skoncentruj się na tym, jak się czujesz. Spróbuj wysłać dobre wibracje do kogokolwiek przytulasz. Spróbuj się zrelaksować i wsłuchaj się w bicie serca.

9. Weź prysznic lub kąpiel

Znajdź swój bąbelkowy żel do kąpieli i przygotuj się na luksusową kąpiel. Spróbuj skupić się na teraźniejszości i pozwól sobie poczuć wodę i rozluźnić mięśnie. Jeśli czujesz się zbyt śpiący, aby być bezpiecznym, spróbuj zamiast tego wziąć prysznic. Prawdopodobnie wyjdziesz spod prysznica czując się bardziej zrelaksowany i czystszy.

10. Wybierz się na spacer i udaj się do natury

Jeśli masz ochotę na spacer, nie zapomnij zabrać ze sobą znajomego. Nie chcemy, żebyś włóczył się samotnie po lesie.Używaj swoich pięciu zmysłów, eksplorując park, szlak, a nawet swoje podwórko. Szukaj kolorowych kamieni, powąchaj kwiaty i po prostu podziwiaj widoki. Nigdy nie wiesz, co ty i twój przyjaciel możecie znaleźć.

11. Porozmawiaj z kimś

Jednym z najlepszych sposobów na uspokojenie się jest rozmowa z przyjacielem. Śmiej się ze starych żartów. Wyjaśnij im, jak się czujesz, a mogą dostarczyć ci innego sposobu na zmniejszenie haju. Korzystaj z telefonu, tabletu lub komputera, połącz się z Internetem i porozmawiaj z ludźmi w mediach społecznościowych. W mgnieniu oka poczujesz się lepiej.

12. Weź ibuprofen

Jedno z badań wykazało, że Ibuprofen może pomóc złagodzić skutki THC. Zanim to zrobisz, skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, aby upewnić się, że nie masz żadnych niepożądanych skutków. Jeśli przyjmujesz inne leki, przyjmowanie Ibuprofenu może nie być bezpieczne. Jeśli wiesz, że to w porządku, wypróbuj to.

Podsumowanie

Znaj swój limit. Jedną z najważniejszych rzeczy do zrobienia przed spożyciem marihuany jest ustalenie swojej tolerancji. Jeśli jesteś nowy w używaniu konopi indyjskich, powinieneś zacząć od małych dawek, takich jak 5 mg produktu spożywczego lub kilka zaciągnięć jointa. Poczekaj, aż zobaczysz, jak zareagujesz, a jeśli czujesz, że efekty nie są zadowalające, powoli zwiększaj dawkę.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Copyright © AmsterdamSeeds.pl